torsdag 3 januari 2013

MyDOG

Tack vare mina fantastiska kollegor fick jag gå halvdag idag, så jag hade möjlighet att ta mig till MyDOG!

Och pga trängselskatt och parkerings brist, (sen att jag är lite rädd för att köra i göteborg) beslöt jag mig för att testa och åka kollektivt. Säger bara en sak, saknade min bil!

Men jag kom fram till mässan, och plockade på mig så mkt gratis grejer jag kunde få! Var jätte kul och se alla olika hundar och ägare av alla dess slag. Och enligt min mening var det lagom mycket folk, perfekt och slippa och trängas.

Dock var det dåligt med både huskys och borders, såg dock några border. Men inga av raserna fanns i någon rasmonter heller! Aja, tur att jag har 2 egna och klappa på :)

Dessutom var detta inte deras dag i utställnings ringen, så det förklarar avsaknaden. 

Hundar som spelar teater!! Törnrosa i detta fall! Duktiga hundar!

Perfekt säng till hundgården? Lätt och hålla ren och kanske hjälper mot Mios ligg sår han börjar få..

En vacker dag ska jag äga ett sånt täcke!

Så vackra hundar!

Luktade så gott i hela mässan, brända mandlar

they are every where!!! Seiöst!? Vad är det för fel på dom?? (och ja jag har själv 3, men nån måtta får det vara..)

Hanhundskiss säkrat design fiket ;)

Kändes bara så rätt <3 I Grönlands/Malamute montern såklart!

Bra produkter!

Ett bra stöt/ryck dämpande koppel!

Fame and glory

Gulle ;)

Dras till sånt som glittrar, märks det att jag har haft pudel? Tror du man blir mobbad i drag/vallhundsvärlden med ett sådant halsband?


Uppställning pågår

Ergonomiska "foppa toffler"


hundtransport

Fysträning för regniga dagar ;)








Helt klart en intressant hund i framtiden, den finska lapphunden då.

Dagens fynd!

1 kommentar:

  1. Vadå finsk??? Såklart du ska ha en svensk!!Mer arbetsamma men med egen vilja och närmare sitt ursprung.
    Nu avslöjar jag mig ju oxå att jag följer din blogg. Kram Anna (från djurgymnasiet) med Bisse och Baloo www.vitsippsdalens.blogg.se

    SvaraRadera