onsdag 23 januari 2013

Midjebälte

 Midjebälte för koppel



149 Kr

Smart bälte där du enkelt fäster ditt koppel så att du får händerna fria. Resår i ryggdelen för att dämpa eventuella ryck i kopplet. Kan med fördel användas med antiryckkopplet 041203. Ställbar 75 cm - 130 cm.









Hittade denna på Hööks!

Tokbilligt, har sätt sådana på andra ställen för allt mellan 300-600:- så 150 känns som ett fynd!

Min kära syster har gett mig en peng i julklapp/födelsedagspresent att lägga på hundarna!
Tanken var till ett halsband med hundens namn på, eller ett "antiryck" koppel (som jag bloggat om förut)

MEN jag tror nog på en sån här istället! Då är det bara spänna på Mio i dragselen och fästa i midjebältet, så skona jag mina axlar!

Dock är nog kvalitén vad man betalar för, men den håller nog ett litet tag, och inser jag att jag använder den daglig dax får jag investera i en "riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar