lördag 19 januari 2013

Drömmar

Tänk och kunna leva på sin hobby?

Hittade en hemsida som livnärde sig på sina huskys. Dom anordnade inte bara "vanliga slädturer" utan även sånt som: Vandring med hund med eller utan guide (hunden bär picknicken i en klövjeväska), åka hundspann till sitt bröllop! Guidade turer, privat träning med och lära sin egen hund och dra! Weekends med lite allt möjligt hundigt.

Jag sitter och tittar på hemsidan och kommer på mig själv att jag också vill uppleva detta! Och Jag har ju redan hundar som jag kan göra allt det där med ;) DOCK har jag inga ordentliga drag grejer än och lite annat smått och gott som saknas.

Men jag ska absolut bli bättre på att vara ute i naturen och framförallt skogen. Är så rofullt och energi givande och bara vandra planlöst med de bästa sällskapet med sig.
Har känt mig så orkeslös och trött på sistone och har inte riktigt haft motivation till nått. Näe nu blir det och ta sig i kragen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar