onsdag 2 januari 2013

MyDOG

Tur att jag satt vid datorn och slösurfade, och råkade komma på tanken på MyDOG, den största hundutställningen/mässan i Göteborg, som visade sig börja IMORGON!!

Hade jag helt missat! Och då jag missade STHLMS hundmässa i år (Pga den långa resvägen) hade jag ställt in mig på MyDOG. Usch vad arg jag hade blivit på mig själv om jag missade det pga att jag inte kollat upp det.

Dock har jag ett annat bekymmer.. Jag jobbar, från och med i morgon och ända fram tills söndag, då mässan är slut.. Men man kanske kan gå halvdag? Lång lunch? Ligger som tur är 8 minuter från mitt jobb!

Och i år hade dom även "premiär för att ta med egenhund" Vore ju en dröm och få ta med Mio in.. men, med ansträngd budget får jag nog hoppa det i år, får hoppas det erbjudandet gäller nästa år också!

http://www.mydog.se/


Ps Är man medlem i Sveriges Hundungdom är det FRI entré!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar