söndag 22 januari 2012

Norsborgs lokala kennelklubb

Idag var tanken att vi skulle ha varit på valpträff i Norsborg, men efter felkörning (trots GPS!), så kom vi fram lagom tills alla skulle gå. Men nu vet jag i allafall vart stället ligger, och kanske ska dit nästa söndag istället, i tid, då dom inte verkar vara ute speciellt länge.

Dock var det lite halv tråkigt bemötande på den klubben, när jag klev ur bilen och såg lite halv vilsen ut, så frågade jag vart valpträffen var, och fick bemötandet "det ligger där, men hur gammal är DEN DÄR egentligen!?".. Hrm, visst att Mio ser stor ut, och att dom har en gräns på 6 månader, men man hade kanske kunnat lägga fram frågan på ett finare sätt.

Fick överlag inget välkomnade bemötande av någon direkt. MEN jag är inte det som är den, jag ger det ett försök till nästa vecka, får se om det blir bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar