fredag 27 januari 2012

Del 3 av 5

Igår var jag på min 3dje del av en kurs på 5, i beteendehantering och inlärning. Otroligt intressant och lärorikt! Fick reda på vad jag har gjort för fel i Mio´s inlärning, samt lite "verktyg" om hur jag ska kunna rätta till det. Dock var det lite väl mycket avancerad termer och begrepp, som redan är misstolkade i träningsvärlden, som hon försökte reda ut, och om möjligt så blev jag ännu mer förvirrad. positiv bestraffning och negativ förstärkning osv.

Så det var grabbkväll hemma, men Mio hade haft lite mamma längtan, som att tittat lite extra på min tomma parkeringsplats, och inte ätit sin kvälls mat. Och närjag kom hem hade dom redan gått och lagt sig, så jag fick säga godnatt till en trött och lite yrvaken tokglad Mio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar