tisdag 10 september 2013

Presentation av mig

Så vem är det egentligen som tar alla dessa hundbilder och skriver nån rad då och då?

Jo mitt namn är Caroline, jag kommer ursprungligen från Stockholm men är nu bosatt i Göteborg. Jag älskar att upptäcka saker, spelar ingen roll om det är en ny promenadstig hemma, eller ett annat land.  min andra passion är att skapa och skriva. Men utöver det så är jag en hundnörd ut i fingerspetsarna.

Det hela började väldigt tidigt, så länge jag kan minnas faktiskt. Drömmen om en egen hund! Jag tror jag tjatade på mina föräldrar varje dag, och läste allt jag kunde komma över i hundboksväg. Men då jag inte fick någon egen hund så började jag rasta andras, och det var väldigt populärt med schäfer just då, så det var mest den typen av hund jag kom i kontakt med och förälskade mig i.

Så när drömmen slog in, 13 år gammal, så fick jag mig min alldeles egna schäfer. Den hunden och jag var med om allt tillsammans..

Från den dagen har jag alltid haft hund vid min sida, och skulle inte kunna tänka mig något annat. Och drömmen är att få vidare utveckla mig inom "hunderiet".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar