lördag 5 maj 2012

Gnäll inlägg

Måste bara få gnälla lite, främst för att jag är arg och besviken!

För ett inlägg för länge sedan berättade jag om hur glad jag var att jag och Mio skulle börja på en spårkurs 2 lördagar i Maj. Som vi alla vet så är det just en lördag i Maj idag, och har jag hört något från kursledaren? NEJ inte ett ljud, ingen uppdatering på hemsidan, INGENTING!! Knäpptyst, nästan så man tror att det inte ska bli någon kurs. Och hennes Mail fungerar inte heller.

Men Mathilda som jag skulle ha gått med fick tag på henne via telefon, och till kursledarens försvar, var att hon inväntade en tävling.. Seriöst!? Aja. Vi skulle tydligen få en kallelse på tisdag (5 dagar innan kursstart) i brev form om att den 12/5 och den 26/5 är det dax.

Och då jag inte tänkte vänta på svar jag aldrig fick, så bokade jag in mitt liv. Så den 12/5 är jag i skövde på vårdhygienkurs.

Så tack, men Nej tack!

Jag avbokar, och bokar in mig på Mhundlydnad istället! Där har man datum och tid som man bokar in sig på direkt, och hittils har jag alltid fått kurskallelse MINST en vecka innan. Lite dyrare, men något bättre.

För det är verkligen något jag vill lära mig, och lägga spår! Då jag tror Mio skulle älska det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar