söndag 15 april 2012

Hurtta- for active dogs

Utnyttjade mitt present kort jag fick från jobbet i 25års present, och köpte en godis påse från Hurtta.

Så nu slipper jag frolic smulor i fickorna, och ger ett proffsigt "jag tränar min hund jätte ofta" intryck.

Jag brukar vilja se mig som en sån som inte bryr mig om vad det är för märke på grejerna, men när det kommer till Mio så är enbart det bästa gott nog. Därför han fått en dragsele från björkis, äter eukanuba med vom og hundemat, och ska få ett täcke från back on track. Och jag ska börja handla kläder och skor från engelsons.
Och ja, dagens fynd, träningsgodis påsen från Hurtta

Framifrån, gillade att den var svart med blåa detaljer, då Mio klär i blått
Sedd bakifrån, med krok att fästa i byxorna, och en klämma som man kan klämma fast på byxorna samt en dragkedja som man kan lägga pengar, små lappar ja, vad som.
ser man klämman bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar