lördag 14 april 2012

Balkong

Att en stor del av alla Polarhundar lever i hundgård året om, är för många ingen konstighet.

Det finns till och med dom som anser att dom ska få leva utomhus för att må bra. Och självklart är detta individ baserat då det säkert finns dom som måste det.

Men så länge man tillgodo ser hundens behov tycker jag inte man ska hänga upp sig på detaljer.

Mio är en ensam hund i hushållet, han bor inne med oss, och i lägenhet dessutom. Och han är hur nöjd med livet som helst, och jag får ofta komplimanger på att han är en sån härlig hund. Han kan vara ett undantag som bekräftar regeln, vad vet jag.

Men jag vet vad jag har för hund, och anpassar MIG därefter och gör det bästa av situationen.

Så vem behöver hundgård när man har en balkong och gå ut på :)

Och även fast dörren är stäng, för att behålla värmen inne, så undgår det ingen när han vill in igen, han är duktig på att "tala om" för oss vad han vill och inte vill.

Undersöker mattan
Sitter och kollar på fåglarna
Sover sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar