tisdag 7 februari 2012

Update

Tankar om framtiden flyger runt i huvudet just nu, så jag har tyvärr inte hunnit/haft ork till att sätta mig ner och uppdatera Mio´s liv.

Men, igår hade vi i allafall ett jätte trevligt besök av Henke och Angeliuqe, och timmarna bara flög iväg, och Mio var så snäll så snäll. Lite reserverad i början, men mjuknade till efter ett tag. Han visade även sina bättre sidor, och låg lugnt och sov i hallen medans vi var i köket och pratade. Ska till läggas att en heldag på dagis tar ut sin rätt på stackarn.

Och idag gjorde vi något som vi är sjukt dåliga på, Ensamhets träning! Jag har haft så dålig tidigare erfarenhet, så jag är lite små nervös för att börja med Mio, men vi måste skärpa till oss!

Så idag fick han vara hemma medans vi åkte iväg en kort sväng. Och det gick jätte bra, han var så duktig så, dock hade nog dagiset återigen tagit ut sin rätt, han var så trött så han var nog glad att han slapp följa med.

Men i morgon blir det halvdag, då han måste vara pigg och alert för andra delan av fortsättningskursen på Mhundlydnad.  Tyvärr har jag slavat med hemläxan och skvallerträna Mio, har som sagt haft tankarna på annat håll. Typ vad jag ska göra med mitt liv nu när alla är uppsagda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar