tisdag 11 december 2012

Sol och värme

Är det någon mer än jag som är sugen på att åka iväg till lite sol och värme?

Jag gillar Sverige, och alla dess årstider, och kan till och med tycka att varje årstid har sin charm, men vintern kan kännas lite väl lång, och då har jag inget emot och drömma mig bort åt det lite mer varmare breddgraderna.

Tror dessa tankar väcktes till liv då min syster ringde igår och sa "hej då, nu åker vi till värmen!".
Dom har detta som tradition att åka utomlands varje jul, och förra året åkte jag och Daniel och överraskade dom i Egypten.

Dock i år åker vi till det riktiga vinterlandet, Norge! Vilket jag ser fram emot! Första julen jag firar med Danies familj, så det känns ju extra spännande! Och Alla är så snälla och välkomnade, och det ska bli riktigt trevligt och träffa alla igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar