söndag 12 februari 2012

Allmänna Rastgårdar

Jag är ganska lyckligt lottad om att ha tillgång till 2 stycken stora fina hundrastgårdar i mitt område, men av någon anledning besöker jag dom ytterst sällan. Sist jag var där med Mio så var det inte ens snö på backen.

Detta är verkligen ett prefekt ställe för alla hundar, bra för hundar som inte kan vara lösa, massor med lukt berikning, en plats där det är tillåtet och gräva, gnaga på pinnar, leka med kompisar, ja att få vara hund helt enkelt.

Mer sådana platser åt hundfolket! Tycker allt bara blir mer och mer hundovänligt nu för tiden (viss förståelse har jag för folk med allergier och som är hundrädda, men någon måtta får det vara).

Mio kan verkligen inte gå i flexikoppel, han bara trasslar in sig.


Detta är bara ena halvan, andra består av mer av skog och nivåskillnader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar