lördag 10 december 2011

Stockholmshundmässa

Idag var det Stockholms hundmässa, alltid ett trevlig tillställning för hund intresserade. Massa hundar, massa tillbehör, och med "ny valp" i huset så gav det en ursäkt för shopping. Missade tyvärr huskysarna i utställningsringen..

Mässfynden blev:
5 st fällar för 200
en "furminatiur" en likvärdig kopia
Stor goseleksak

Sedan MASSOR av "prova på" foder påsar = hundgodis :)

Och det bästa av allt är nog min bok till Mio, att förvara viktiga papper i. SKK hade sådana "tävlingsböcker" i hård pärm med plastfikor, men har bytt ut det till mjukare vartannat som jag inte alls var förtjust i, men fick tipset av dom att bagarmossen har sådana, fast i en annan färg. Så fort till deras monter och frågade om dom hade, och visst hade dom det, och GRATIS dessutom :) och jätte fin blå färg. Dagens bästa! Precis en såndan jag ville ha:)

Ligger i nära anslutning till tåget i allfall

två vita Huskys i rasmontern :)
Bland dom få Huskysar jag såg på mässan, men söt som en nalle björn var den, och otroligt lugn!
Massa massa folk och hundar överallt
detta fick jag med mig hem :) + 5 fällar

Låt fällningsperioden komma, nu är jag berädd! (En Furminatur kopia)

Dagens bästa fynd! Kostade gratis iställer för 50kr på SKK´s, som dessutom inte finns där längre. Och denna var i helt rätt färg dessutom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar